REGULAMIN
Forum służy do prowadzenia dyskusji, wymiany własnych poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy osób z różnych wyznań i Kościołów. Korzystanie z forum jest darmowe. Warunkiem wzięcia udziału w dyskusjach prowadzonych na forum jest rejestracja użytkownika z podaniem nick'a (pseudonimu), adresu e-mail, oraz innych danych bardziej lub mniej istotnych przy rejestracji.
Punkty porządkowe:
1. Nazwy użytkowników powinny odzwierciedlać powagę i szacunek, przeto, niepowinny
zawierać wulgaryzmów, nazw budzących niesmak, promujących niemoralność i tym podobnych.
2. Na forum zwracamy się do siebie z szacunkiem, z zachowaniem kurtuazji i form
grzecznościowych, zwłaszcza gdy zwracamy się do osób nam osobiście nieznanych.
3. W podpisach nie promujemy wyznań, for religijnych itp rzeczy.
4. Piszemy o treści Biblii, a nie o tym, jaką ona wydaje nam się być.
5. Nie kłamiemy o treści przekazów, nie kłamiemy o wydarzeniach historycznych,
nie zniekształcamy ich, nie oczerniamy, a jeżeli ktoś ma mylne wyobrażenie jest
zobowiązany do przyjęcia wyjaśnień do niego kierowanych i akceptacji ich.
6. Nie promujemy żadnych wyznań, nie piszemy propagandowych tekstów, nie
spamujemy linkami, nie rozmawiamy gotowymi tekstami jak automat. Ż A D N E
wyznanie, religia, Kościół czy sekta nie korzystają ze specjalnej ochrony. Każdą
można krytykować na równych prawach - nie wolno jednak podawać fałszywych
informacyj, zwłaszcza oczerniających jakąś osobę, np Xiński to pedał - o ile nie
posiada się dowodów w danej sprawie. Argument typu: bo wszyscy to wiedzą nie
jest dowodem w sprawie, ani to, że jakieś wyznanie tak uczy.
Na forum zabrania się:
1. Obrażania Świętego Imienia Boga Prawdziwego oraz Jego Słowa - Biblii;
2. Obrażania uczestników forum;
3. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne;
4. Umieszczania grafik lub tekstów naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia);
5. Umieszczania wpisów obrażających innych, podżegania do przemocy, prowokowania, pomawiania
i tym podobnych zachowań;
6. Wklejania teorii spiskowych, tekstów oraz proroctw pozabiblijnych z obecnością szatana czy demonów;
7. Rejestracji i funkcjonowania na forum pod więcej niż jednym pseudonimem;
Po zbanowaniu kolejnej rejestracji bez uzgodnienia z administracja ;
8. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie;
9. Używania koloru czerwonego, który zarezerwowany jest dla administratora i moderacji.
10. Łamania praw autorskich, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
W przypadku posługiwania się cytatami należy wyraźnie zaznaczyć cytowany tekst kursywą lub kolorem.
11. Komentarzy osób, tutaj zbanowanych.
12. Promowania rzeczy uznanych w Biblii za złe. Nie należy propagować jako dobrych zachowań takich grzechów jak: mord, dewiacje seksualne, bałwochwalstwo i inne nieujęte w punkcie, a mieszczące się w Biblii przewinienia.
13. Promowania wyznań, jako jedynych dających zbawienie.
Pamiętaj:
14. Zanim dodasz nowy wątek przeszukaj forum i sprawdź, czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest, dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku.
15. Przed utworzeniem nowego tematu przejrzyj istniejące fora i wybierz to do którego najbardziej pasuje.
16. Zakładając nowy wątek postaraj się aby temat oddawał jego sens.
17. W ankietach mogą brać udział jedynie zarejestrowani użytkownicy forum.
18. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
19. Cytując jakiekolwiek materiały należy bezwzględnie podawać źródło oraz, jeżeli to
możliwe, autora. Powoływanie się na obcojęzyczne źródła wymaga podania przekładu na język polski.
REGULAMIN KAR:
Blokada pisania. Po jakiej wartości ostrzeżeń użytkownik nie będzie mógł pisać na forum - 4
Blokada wejścia na forum. Po jakiej wartości ostrzeżeń użytkownik nie będzie mógł wejść na forum - 6
Czas trwania ostrzeżenia - po ilu dniach ostrzeżenie zniknie od momentu jego wystawienia - 50
Tymczasowy ban - od 7 do 30 dni
W kwestiach których regulamin nie opisuje panuje zasada zdrowego rozsądku .
Prośby o usuniecie konta są respektowane tylko w wyjątkowych wypadkach, poważnie uzasadnionych, na przykład takich jak założenie przez pomyłkę dwóch kont, utrata hasła itp. W żadnych innych nieuzasadnionych wypadkach (takich jak na przykład "odchodzę, już nie będę się tu udzielał/la" ) takie prośby się odrzuca.
Wyjątek dotyczy użytkowników, którzy rejestrując się podali prawdziwe dane osobowe.
W takim przypadku, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ich konto zostanie
usunięte na podstawie ich oświadczenia.
Tryb odwoławczy:
1. Od ostrzeżenia danego przez moderatora, przysługuje użytkownikowi prawo odwołania się do administracji.
2. Od ostrzeżenia danego przez administratora, przysługuje użytkownikowi prawo odwołania się do właściciela forum.
3. Skarga będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni, licząc od dnia wniesienia odwołania.
Rangi:
Zasłużony millenarysta - 1000 postów
Weteran Legionista - 5000 postów
Miriadowy debeściak - 10000 postów
Administrację forum obowiązuje zasada:
"Nemo iudex in causa sua "
Nikt z administratorów nie może dawać ostrzeżeń i banów w przypadku gdy jest stroną w danej sprawie, ani też brać udziału w administracyjnych naradach dotyczących takiej sprawy.
Administracja życzy wszystkim budujących, pożytecznych rozmów w atmosferze wzajemnego szacunku i życzliwości. 
